FAQ - Najčastejšie otázky
Vy sa pýtate - my odpovedáme. Tu nájdete zoznam najčastejších otázok a odpovedí.
K objednávkam:
Môžete zaplatiť cez platobnú bránu online, bankovým prevodom, Twistom alebo na dobierku.
Kontaktujte nás na chate alebo telefonicky a dohodneme náhradné riešenie.
Bohužiaľ, pokiaľ je už objednávka uhradená, nie je to možné z dôvodu uzavretej fakturácie.
V rámci Slovenska spravidla 2-3 pracovné dni.
Odporúčame skontrolovať v e-maile zložky ako hromadné, spam a i., je možné, že e-mail so zľavou spadol tam. Pokiaľ e-mail aj napriek tomu nedohľadáte, kontaktujte nás na chate, e-mailom alebo telefonicky, a ak ste objednávku ešte neuhradil/a, zľavu vám radi započítame.
K reklamáciám:
Prosím, pošlite nám fotky rozbitého tovaru na info@puravia.sk a my vás budeme kontaktovať a dohodneme ďalší postup.
Kontaktujte nás na chate, e-mailom alebo telefonicky a my zistíme kde sa vaša zásielka nachádza.
Prosím, kontaktujte nás telefonicky a my zistíme ako k chybe došlo. Pokiaľ zistíme chybu na našej strane, samozrejme vám správne produkty prepošleme.
Ostatné otázky:
V rámci Slovenska to bohužiaľ nie je možné. Je to možné na našom sklade v Prahe v Horných Počernicích, adresa je: SHIPMALL Logistika P3 Park, budova B4 (priemyselný areál Horní Počernice) Do Čertous 2772/8 193 00 Praha 20 - Horní Počernice Kým sa do skladu vyberiete, počkajte na potvrdzujúcu SMS , Že je zásielka pripravená na prevzatie. V sklade nie je možné zásielku uhradiť na dobierku.
Bohužiaľ, tieto platby u nás nie sú možné.